01.08.2013

Oslo

Hej!

Jeg tror ikke, at jeg nogensinde fik vist jer billeder fra Oslo - ud over billedbomben fra koncerten, that is. Men Oslo er nu en dejlig by, på trods af, at størsredelen af byen var under konstruktion eller ombygning. Vi gik rundt i varmen, fik en gratis mini-cola og tog billeder. Andet skete der egentlig ikke. Så der er ikke så meget at sige om det, haha.





Grunden til stilheden, og sikkert også den kommende stilhed, er, at basketcampen i dag er begyndt. På mirakuløs vis, har mit knæ ikke beklaget sig. Desværre gør mit haleben forfærdelig ondt, hver gang jeg skifter stilling, og pga. medicinen er min hud så tynd, at mine fødder og hænder er fulde af vabler. Men det er egentlig okay, for jeg har (uden at vide det, faktisk) virkelig savnet at røre mig, og nok nærmere bestemt spille basket. Campen er forholdsvis kort, 8´16 i fire dage, så jeg kan ikke klage.
De sidste par dage har jeg været i Lyngby og på Strøget med Chrille, senere været i sommerhus med Mia, og i dag, efter campen, igen på Strøget med min søster. Jeg fik købt et par bukser, som I forhåbentlig får at se senere. Ellers er der måske nogle, der har bemærket den blomstrede trøje? :-)

xoxo Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar