02.08.2013

Norwegian Woods

Hej!

Fik lige redigeret et par billeder i går aftes, og da jeg ikke orker, at blogge live i dag, bliver det til et planlagt indlæg herfra. Og det samme i morgen. Jeg håber ikke, at det gør det store.
Billederne her er fra vores fjeldtur, som jeg har fortalt lidt om. Vi boede jo i små telte ved en sø, som blev brugt som håndvask, køleskab og selvfølgelig vanddepot. Jeg kom ofte bagud, fordi der altid lige var noget at fotografere. Jeg fik dog kun 'tilladelse' til at tage ét objektiv med, så det ikke blev for tungt. Jeg valgte 55-250mm'eren, så ikke det bedste objektiv, men det, der har den største rækkevidde. Det var egentlig også okay, jeg sparede i hvert fald et par kilo dér.





Man kan vel sige, at det var lidt ærgerligt, at vi skulle gå hurtigt. Jeg har ikke mange gode billeder fra den tur, for selvom naturen var fantastisk, havde jeg ikke lang tid til at tænke over komposition, lys osv på billederne. Øverste billede er fra Hallingnatten (højeste punkt i området, husker du nok). Fårene gik i nærheden af vores telte.
Egentlig er indlægstitlen lidt misvisende, da der ikke var nogle træer overhoved, haha.

xoxo Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar