29.07.2013

Two blondes

Hej!

Så er vi tilbage i Danmark efter en lang, men egentlig okay, køretur. Jeg har endnu ikke pakket ud, men ligger bare i sengen, der desuden hverken har lagen eller dyne, mens jeg hører Muse og ser billederne, jeg tog med Sofie, igennem igen. Det var virkelig en fed oplevelse at tage billeder med hende, og jeg har klart fået mod på at tage billeder i den stil selv.





Tror jeg vil sætte mig til at redigere nogle af billederne, jeg tog på fjeldet. Det var desuden en vildt fed tur! Vi gik alle med enorme rygsække med al vores udstyr i, vi gik i en halvanden times tid op ad bjerget, slog teltene op, og gik så endnu et stykke til op til Hallingnatten, det højeste sted i området. Der var iskoldt om natten, så jeg fik næsten ikke lukket et øje. Meget mærkeligt, at der kunne være så store temperaturforskelle, for om aftenen lå vi i t-shirts i solen i næsten sydlandsk klima, men jaja. Sådan er fjeldet vel.

xoxo Mille.

2 kommentarer:

  1. Virkelig smukke billeder! Der er sådan et smukt lys på billede to og tre, elsker dem!! Wow. Hvordan fik I aftalt at mødes? Kender du hende kun fra bloggen?

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! Ja, det er så dejligt et lys :)
      Skulle til Norge, så ja.. Spurgte hende bare, haha. Hun er skidesød, så det var ret simpelt. Men ja, kendte hende 'kun' fra bloggen :) har dog fulgt hendes blog i en tre-fire år, tror jeg.

      Slet