27.07.2013

The voice that melts my heart

Hej!

Som lovet ville I få et "lille" fangirl indlæg fra mig. Muse koncerten i onsdags var fantastisk! Musikken, stemningen, lyden, oplevelsen og selvfølgelig Matthews fantastiske stemme, der smelter mit hjerte hver gang. Jeg kan slet ikke fatte, at jeg har set ham i virkeligheden. Sådan set også resten af trioen. De er alle så talentfulde! Christopher på bas og andenstemme, han lægger virkelig en god bund i sangene, og han sang faktisk også en selv. Dominic på trommer, og hold da op, han fyrer den af! Og så selvfølgelig Matt som lead guitarist og forsanger. De giver den bare så meget gas på scenen, musikken er så høj og så fantastisk, og sceneshowet var også fedt.
Under sangen 'Undisclosed Desires' går Matt ned til publikum, giver high-fives og krammere, og man kan kun drømme sig ned på de pladser.








Jeg er forelsket.
Det er klart ikke sidste gang jeg ser dem! Og næste gang bliver det uden forældre, så jeg kan komme tidligt, stå i kø hele dagen og forhåbentlig være én af de heldige, der får Matthews opmærksomhed.
Men jeg har set dem. Jeg har været tæt på dem. Jeg er lykkelig!

xoxo Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar