26.07.2013

Raw nature

Hej!

Så er de fantastiske dage i Oslo ovre, men al magien er ikke forsvundet. Jeg kigger konstant på billederne jeg tog med fantastiske Sofie, og på min mobil har jeg det meste af koncerten filmet. Derudover har jeg også en masse billeder på min fars kamera, som I også får at se - i et indlæg, hvor jeg flipper helt ud over den fantastiske oplevelse. Jeg savner dem allerede, Muse.

Men hjemme er vi jo ikke! Vi er kørt et par timer nord for Oslo op til nogle venner. Vi har været heroppe før, så jeg kan huske huset og omgivelserne, men det er godt nok også nogle år siden, så det var næsten som at have deja vu. Her er helt igennem fantastisk! Udsigten er noget for sig, og grunden er virkelig også dejlig. De har et stort hus, der er forbundet med en lys gang til køkken og badeværelse. Så er der et skur, en lade, et lille hus, som jeg ikke ved, hvad er til, og så to gæstehuse. I kan se udsigten fra terrassen på min instagram.
I dag var vi i fjeldet tæt på, hvor vi bare gik rundt og senere plukkede blåbær. Der var også virkelig skønt! Norge er bare fantastisk.






Dette var faktisk også første gang jeg tog billeder i RAW! Bedre sent end aldrig, kan man vel sige. Men man skal lige vænne sig til det, for på kameraet ser billederne virkelig flade ud, fuldstændig uden farver og kontrast, men så snart de kommer på computeren er det helt anderledes.

I morgen tager vi igen på fjeldet, men denne gang mere seriøst. Jeg mener, at vi overnatter derude, så det skal nok blive spændende. Jeg håber, at vejret er med os.

xoxo Mille.

4 kommentarer:

  1. Billedet med alle træerne er virkelig flot :) .. det er de andre også, men elsker lige dét billede!

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! Er virkelig glad for, at du kan lide det :D

      Slet
  2. Wauw nogle flotte billeder! du er sådan en god fotograf Mille!

    Kig gerne forbi :)
    miaekholm.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind, tusind tak! Ih, du gør mig så glad ♥

      Slet