20.07.2013

Summer lovin'

Hej!

Så er vi - jeg ved ikke om jeg skal sige - desværre kørt videre fra sommerhus på Fanø. Hold da op, hvor har det været nogle hyggelige dage! Jeg tror vi havde omkring 10 dage der, så masser tid til afslapning og hygge. Nogle af jer ved måske, at vores familie har et ret tæt bånd, så man er aldrig alene på øen! Der vil altid være kusiner, fætre, grandkusiner og grandfætre. I år havde min grandfætter en fra sin værtsfamilie i USA med, Evan, som vi spillede Matador med i mange timer en aften. En anden dag spillede vi matador i seks timer, og i går sad vi hele dagen og læste. Ellers var stranden jo lokkende, og der blev også gået et par ture. Desværre er mine knæ ikke blevet bedre, så nul løbetur til mig. Øv.

Ellers fik jeg tilsendt nogle pakker til sommerhuset også. En masse tøj fra henholdsvis Nelly og H&M. En af tingene jeg fik, var en fin sommmerkjole - som jeg virkelig er i underskud af. Jeg ejer kun den ene. Som altid ligner jeg jeg-ved-ikke-hvad på billeder, men det må I bære over med.




Lækreste location! Klitterne er et minuts gang fra sommerhuset, så det bliver ikke lettere. Ulempen er dog, at ens hår bliver vindblæst på nul tid.
Vi er tilbage i Løkken for en stund, men i morgen aften tager vi med færgen til Stavanger. Jeg kan simpelthen ikke fatte, at det allerede er nu. Og om fire dage er det allerede sommerens bedste dag. Jeg kan slet ikke rumme det. Jeg kan skrige af lykke hvert andet sekund, haha!

Jeg prøver at få lavet nogle planlagte indlæg. Måske er der internet i Norge, måske ikke.
Nyd den dejlige, fantastiske sommerferie!

xoxo Mille.

4 kommentarer:

  1. Årh fik mig faktisk til at savne min tid med dig på Fanø.. Har lige siddet og læst dette indlæg: http://ceciliestenfeldt.blogspot.dk/2012/04/ud-pa-tur-aldrig-sur.html.
    Det var så hyggeligt, er stadig taknemlig for at jeg måtte komme med <3 Og super flot kjole, den klæder dig godt!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh ja ♥ Det var SÅ hyggeligt!
      Har også lige læst indlægget igennem, hold da op, det vækker minder.. Selvfølgelig måtte du komme med! Og jeg er overbevist om, at du er mere end velkommen til at komme med igen. ♥
      Tusind tak, søde!

      Slet