19.07.2013

Red sunset

Hej!

Her er anden del af mit korte photoshoot med min søster. Jeg håber, at I kan lide dem! For jeg tror, at vi tager flere her på Fanø. Lige meget hvad, får I i hvert fald en del solnedgang over klitter at se. Jeg glæder mig til at dele det med jer!





Som I nok har lagt mærke til, er billederne i dette indlæg mere røde. Det er ret nyt for mig; jeg tror ikke, at jeg har taget billeder på denne måde før. Men som jeg også tidligere har sagt, så er det bestemt ikke sidste gang, at jeg tager billeder under golden hour.

Hvad har synes I om denne lille serie?

xoxo Mille.

2 kommentarer:

  1. Jeg troede først at det var et seriøst indlæg om at #redde sunset# (læs butikken) haha
    men gode billeder

    SvarSlet
    Svar
    1. Ahaha, det havde jeg slet ikke tænkt på!
      Tak :-)

      Slet