21.07.2013

Nordisk mytologi

Hej!

Nu da jeg er i Løkken, kan jeg jo passende vise nogle billeder fra en sandskulpturfestival, som jeg tog sidst vi var her. De er taget med mit vidvinkelobjektiv, som jeg faktisk er blevet rigtig glad for. Det tegner skarpt og godt, og selvom lyset var umuligt (fuldstændig skarp sol på midten af dagen), synes jeg  alligevel at billederne endte okay. Jeg tror også virkelig, at objektivet vil gøre sig godt i Norges fantastiske natur.
Sandskulpturenes overordnede emne var nordisk mytologi. Det er så imponerende, at skulpturer lavet i sand kan være så vilde! Tror min yndlings var den, der er på billedet i midten. 




Og så er det jo i dag, vi tager nord på. Jeg glæder mig simpelthen så meget! Vi starter i Stavanger, hvor vi ankommer i morgen tidlig med færgen. Der skulle være ekstremt smukt, så mit kamera og jeg er spændte. Jeg har stadig ikke fået taget mig sammen til at lave planlagte indlæg, så jeg må hellere komme i gang, haha.

xoxo Mille.

4 kommentarer:

  1. Hihi, hvor sjovt. Min veninde rebekski (eller bare rebekka) er en af dem der er er blevet suget ned i undergrunden i skulpturen på billede to...

    Jeg savner hende så frygteligt

    http://resofikka.blogspot.dk/2013/07/sand-skrk.html


    Kuns fra fjordhestenidaogmaja.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Super fine billeder! min ynglings må være den på billede 1 :-)

    Kig gerne forbi hvis du får lyst :-)
    miaekholm.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! Tror også, at det er mit, hihi ♥

      Slet