26.06.2013

You've arrived at panic station

Hej!

Gæt hvad der landede i min postkasse i dag? Min dejlige Muse-cd! Jeg er gået i fuldstændig Muse-mode. Jeg hører ikke andet, snakker stort set ikke om andet og tænker stort set ikke på andet. Jeg glæder mig ubeskrivelig meget til koncerten i Oslo d. 24. juli. Min far hører nu også de mange cd'er vi har lånt fra biblioteket, og han er faktisk helt vild med denne, The 2nd Law. Det er jeg virkelig glad for, for jeg ser næsten Muse som mit band, fordi jeg er en af de eneste jeg kender, der kan lide dem, haha! Men ja, der er vist ingen tvivl om, hvem der ligger nr. 1 på min musikliste.




Inden jeg blev helt vild med dem, havde jeg da hørt et par sange - og også nogle fra den 'nye' plade. Én af sangene hørte jeg faktisk i Australien for første gang! Men fordi jeg kendte så mange af sangene, blev jeg ikke helt overrasket, da jeg begyndte at researche lidt på pladen. Men én sang har virkelig fanget mig, måske netop fordi jeg ikke kendte den i forvejen.



Sangen er ikke efter deres normale stil, men hold da op jeg elsker den!

Snart sommerferie for mit vedkommende! Skal kun gennem to dage af tre timer. Jeg tror jeg overlever.

xoxo Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar