24/06/2013

Sankt Hans

Hej dejlige læsere!

Først vil jeg sige tusind tak for, at I kigger forbi min blog selvom jeg forsømmer den. I er de bedste!

Som resten af blogland vil jeg også berette om min sankt hans. Det er en tradition at være sammen med rosset, altså vores familievenner gennem tykt og tyndt. Det er altid hyggeligt at få snakket med vennerne igen. Vi har altid hyggelige nytårsaftener, skiferier, diverse meet-ups og også sankt hans aftener. Vores aften var dog alligevel ikke helt traditionel. Det eneste bål vi havde, var et, hvor der blev lavet snobrød over, men hold da op, hvor havde vi det hyggeligt!






Lige nu er Cille i gang med at hjælpe mig med at finde tøj. Jeg har fået frie tøjler til at shoppe løs på nettet, men når jeg endelig står i det kan jeg ikke finde en eneste ting jeg vil have! First world problem, haha.
Men ellers må I alle nyde sidste uge inden sommerferien, og alle jer heldige, der allerede har fået ferie må nyde den. Til sidst vil jeg sige held og lykke til jer, der mangler jeres sidste afgangsprøve, årsprøve eller eksamen.

xoxo Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar