02.06.2013

Robin Hood i det åbne

Hej!

Så blev det igen søndag. Synes godt nok det er gået alt for hurtigt. Det hjælper ikke meget på det hele, at jeg sov til over 10. Så er en del af dagen jo forsvundet allerede. Men må have haft brug for søvn - det har jeg sådan set stadig - for jeg sov tungt. Alt dette oven på en begivenhedsrig aften i Ulvedalene i Dyrehaven. Vi var ude ved Fortunen ved aftensmadstid, hvor vi mødtes med min fætter, kusine, farmor og onkel og tante. Vi havde nogle sandwiches med, de havde lidt kylling, jordbær dyppet i chokolade og en tærte med. Så satte vi os på nogle tæpper og nød maden. Desværre begyndte det at regne, så vi måtte flytte os ind under et træ. Det var virkelig hyggeligt!


Efter maden gik vi hen mod 'scenen'. De, der har set teater derovre ved, at det er et stort areal med en scene, bakker, en å og jeg ved ikke hvad. Der var virkelig mange mennesker, og desværre sad vi foran nogle, der snakkede hele tiden. Men det var et fantastisk stykke, med dramatik, galoperende og stejlende heste, ild, kor, svævebane og jeg ved ikke hvad. Ud over det, var det et sjovt stykke, der både refererede til Olsen Banden, et par fjernsynsprogrammer og vores regering.



Desværre måtte man ikke fotografere under showet, så kun et par mobilbilleder blev det til.
Heldigvis holdt det tørt under hele forestillingen. Jeg havde været så smart at tage shorts på, så jeg sad til sidst med hættetrøje, læderjakke og min fars strik på, plus en regnjakke og tæppe over benene, haha. Typisk mig.

xoxo Mille.

2 kommentarer:

  1. Super fedt indlæg Mille!

    Miaekholm.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, det er jeg virkelig glad for du synes!

      Slet