03.06.2013

Mysterious Forest

Hej!

Da vi var i Ulvedalene var der noget ventetid før teateret startede. Den tid fik jeg brugt på at tage nogle billeder med mit gamle objektiv. Siden 50mm'eren og 100mm'eren er blevet en del af min familie, har jeg næsten ikke brugt andet. Så det var sjovt at bruge den gamle 55-250'er igen. Tog dog ikke særlig mange billeder, men et par blev det da til, bla. billeder under.


Har på det nederste prøvet at give det klare farveindtryk uden at give det for meget farve. Håber da det virkede.
Nu skal jeg til frisøren. Det er noget tid siden sidst, så mit hår trænger virkelig til det. Senere i dag står den på danskaflevering. Jeg føler mig virkelig ikke god til analyser og sådan, så jeg synes, at det er nogle ret svære spørgsmål. Øv.

xoxo Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar