01.06.2013

Ingen inspiration

Hej!

Hold da op et dejligt vejr! Det er fuldstændig ligesom en dag i sommerferien. Man skulle tro, at inspirationen ville toppe sit højeste på grund af det dejlige vejr. Men jeg har ingen inspiration. Overhoved. Hvis jeg er ude og tage macro-billeder, ligner det bare noget alle og enhver kunne tage. Jeg kan ikke tage gode, inspirerende og spændende billeder.

Bare for ikke at snyde jer for et indlæg, har jeg siddet og puslet lidt med endnu et double exposure forsøg. Det blev ikke helt vellykket, men på en eller anden måde kan jeg godt lide det sjuskede look. Med dette er der ikke så meget mening, men jeg synes det er sødt at se på.


I aften står den på picnic og Robin Hood-teaterstykke i Dyrehaven. Det skal nok blive hyggeligt, og forhåbentlig får jeg skudt et par billeder dernede.
Nyd jeres weekend!

xoxo Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar