04.06.2013

Another day of days

Hej!

Som jeg også fortalte i går, var jeg til frisøren. Siden min 'succes' med at være korthåret (se indlægget her) har jeg ikke været så sart over for mit hår. Derfor har der også været nogle ændringer nu, men det er fint nok. Bare rolig, der er ikke sket det vilde, haha! Jeg ville egentlig have vist jer det i dag, men gik i seng med vådt hår og fransk fletning, så det er helt krøllet! Derfor må I nok vente til i morgen.


Det er sjovt at se, hvor meget jeg har vænnet mig til mine to prime lenses (altså de to objektiver jeg har, der ikke kan zoome). Deres kvalitet er meget bedre, hvilket kan bevises ved billedet ovenover. Det er taget med min 55-250, og der er slet ikke den samme blødhed og skarphed som ved de andre.
Og så er der fri i morgen! Jeg glæder mig, haha. Er virkelig ved at køre skoletræt, så ferie er længe ventet!

xoxo Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar