12.05.2013

Violet lørdag med fart på

Hej!

Til en konfirmation hører der en blå mandag til. På vores skole hedder det bare violet lørdag. Om eftermiddagen tog vi med klassen til Ballerup Gokart Center, hvor vi, sjovt nok, skulle køre gokart. Jeg have hørt folk snakke om, at det skulle være virkelig sjovt, så det var nok ikke så underligt, at jeg glædede mig. Jeg var i den første gruppe, der skulle køre, så efter en kort briefing gjorde vi os parat. Jeg var virkelig nervøs. Jeg var virkelig bange for, at jeg bare ville køre ind i alting eller gå i panik eller sådan, haha. Typisk mig.



Asse, Marie og mig i vores lækre gokart-dragter.

Det var virkelig sjovt og spændende, og der gik ikke lang tid, før speederen kom i bund på det lange stykke. Det kan klart anbefales!
Efter alle have kørt, kørte vi hjem til en fra klassen, hvor vi skulle holde en 'fest'. Vi var alle vildt sultne, men vi begyndte først at lave da vi kom hjem, så vi spiste først ved 10-tiden. Festen var ikke så fed, da alle endte med at gå uden at sige noget som helst, så Marie, Asse og jeg stod alene tilbage. Jeg overnattede hos Asse, da mine forældre er i sommerhus.

Nå, jeg håber I har haft en god weekend! Jeg skal i hvert fald lave alle de mange lektier og afleveringer jeg har udskudt til nu.

xoxo Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar