18.05.2013

Grøn, grønnere, grønnest

Hej!

Jeg tror ikke rigtig jeg gider sige, at foråret endelig er over os længere, for det har jeg jo sagt et par gange efterhånden. Og jeg tror heller ikke rigtig, at der er tvivl om det længere. Alt er sprunget ud, og det kan umuligt blive mere lysegrønt. Der er blomster over det hele, selvom anemonerne og de andre forårsblomster ikke længere er til at se. Solen skinner, og de sidste to dage har temperaturen ligget på de 25 grader. Jeg elsker det! For anden gang i denne uge skal min far og jeg løbe vores sædvanlige (forholdsvis lange) rute nede i skoven. For hver gang vi kommer derned, er der bare grønnere og grønnere. Det er simpelthen så skønt!



Med det nye objektiv er det så meget federe, bedre, lettere og sjovere at tage makrobilleder. Og det får jeg nok også rig mulighed for i dag! Planerne er, at vi tager til København og spiser brunch, og derefter tager vi i botanisk have. Det skal nok blive godt!

Nyd jeres lørdag og forlængede weekend.

xoxo Mille.

7 kommentarer:

  1. Denne kommentar passer ikke til dit indlæg, men har tilfældigt set på facebook, du godt kunne tænke dig at modtage en af de kendte Black mask. Jeg vil bare sige, at du skal være forsigtig med den. Jeg har nemlig prøvet den et par gange, og min hud har simpelhent været virkelig forfærdelig siden, og det er den stadig, selvom det er 2 måneder siden. Jeg havde også selv problemer med urenheder inden jeg prøvet den (ligesom dig), så vil bare advarer dig.
    Den gjorde også jeg har mange tilstoppede porer omkring næsen nu:( ved dog ikke om den er sådan med alle, da der er enormt mange positive anmeldelser, dog er de sponsoreret;)

    Vil bare advarer dig, da du er en af mine y-blogger<3

    SvarSlet
    Svar
    1. Hm.. Har også hørt at den skulle være vildt god på de fleste. Må ærligt indrømme, at jeg aldrig før har hørt om tilfælde som dine! :(
      Men tusind tak for advarslen! Det ville jo ikke være særlig fedt at få mere uren hud af det..
      Åh tak, det betyder virkelig meget!

      Slet
  2. Vildt smukke billeder!

    http://qwitten.blogspot.dk/
    Ps. Der er en giveaway kørene på min blog. <3

    SvarSlet