19.05.2013

Turist i egen by

Hej!

En lidt sen blogning herfra, men bedre sent end aldrig, ikke? :-)

Vejret i dag har godt nok været gråt. Jeg har slet ikke været ude i dag, faktisk. Det var noget helt andet end i går, for der kunne man godt nok ikke klage! Som tidligere sagt, tog min mor, far, søster og jeg til København. Utroligt, at vi kun bor 20 minutters kørsel derfra, men alligevel så sjældent er der. Så i går blev dagen, hvor vi skulle være turister i egen by.

Dagen startede ud med en lækker, lækker bruch i Nordhavn. Det var et virkelig hyggeligt sted i sådan en slags have eller en lille park, hvor vi så sad og nød solen.


Derefter begyndte vi bare at vandre rundt. Det blev til en tur i botanisk have - hvor jeg desuden har et billede eller to klar til jer - en kort tur til Købmagergade og Strøget og så rundt på Langelinje. På strøget var der jo pinsekarnival, så der var liv og glade dage og en masse optrædende.





Jeg valgte at holde oppakningen så let som muligt, så jeg havde 'kun' to objektiver med. Mit 50mm og mit 100mm. Det viste sig også at være nok. Jeg er virkelig blevet glad for det nye objektiv (alle billeder undtagen det øverste er taget med det), så det var bestemt ikke et fejlkøb!
Apropos køb fik jeg også hevet et par ting med hjem, som I nok skal få at se!

xoxo Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar