15.04.2013

Tilbage - og med masser af forår

Hej dejligste læsere!

Ja, jeg har holdt en pause, og ja, jeg skal nok komme i gang igen! Jeg har ikke en god grund til at have holdt denne pause, eftersom lockouten og weekenden har budt på enorme mængder af fritid. Jeg kan heller ikke sige, at jeg har manglet motivation, for I er simpelthen så gode til at kommentere. Jeg bliver simpelthen så glad af det. Det er nok nærmere overskud og inspiration, der har manglet. Men nok om det!

Jeg er jo kommet i praktik i Image, en fotoforretning i Holte. Dagen har været virkelig lang, selvom de lod mig gå næsten tre timer før tid. Der er ikke meget at fortælle om derfra, da der ikke sker det vilde, i hvert fald ikke i forhold til, hvad jeg laver. Turen dertil og hjem igen er omkring tre kilometer hver, så der er massere tid til at nyde det lækre vejr, der jo så pludseligt er kommet. I morges måtte jeg cykle med både hættetrøje og vinterjakke, men på vej hjem lå begge dele i cykelkurven. Der var blomster overalt! Det var måske det, der gav mig lyst til at blogge.




Der er egentlig ikke så flot fokus, som jeg lige troede. But we don't care - motivet er det vigtigste, da jeg virkelig kommer i godt humør af blomster og sol!

Nu da jeg er i praktik, og egentlig ikke kender mine tider, har jeg ingen anelse om, om der vil være tid til bloggen. Det håber jeg selvfølgelig der er, og jeg vil da prøve at finde tid til det.
Håber I har haft det godt, og hav en fortsat god dag!

xoxo Mille.

4 kommentarer:

  1. Sv: Tack så mycket! :)) Du får gå ut och fota lite silhuettbilder då :P

    SvarSlet
  2. det er nogle virkelig pæne billeder :)

    // http://mixedbows.blogspot.dk/

    SvarSlet