11.04.2013

Konfirmationssko - tjek!

Hej!

Efter hudlægen i går, drog min mor og jeg til Lyngby. Det primære mål var at finde konfirmationssko, da det stort set var det eneste jeg manglede. Derudover er det da også noget af det hyggeligste at gå rundt og shoppe med sin mor. Vi var både hele Lyngby Storcenter igennem og derefter Magasin, hvor vi gik på Joe & The Juice. Inden vi tog afsted, fortalte min mor, at hun havde set et par sko, hun nok tænkte jeg ville kunne lide. Selvfølgelig havde hun ret.




Smukke, rå og meget elegante. Jeg elsker dem allerede og har gået i dem hvert ledige sekund herhjemme, haha. Jeg er overbevist om, at de også passer til kjolen, og det bedste er, at jeg sagtens kan bruge dem igen senere. Så jeg er i hvert fald glad!

Husk at deltage i min giveaway her.
Og jeg har stadig virkelig brug for jeres hjælp...

xoxo Mille.

22 kommentarer:

  1. Jeg er helt vilde med dine konfirmationssko, jeg synes at de er rigtig fine. Og jeg ville da give dig ret i, at du også kan bruge dem efter konfirmationen. :)

    http://bloggingbyceylan.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Sv: Det ska bli så kul att fota med det! :)) När det blir lite finare väder ute :P

    SvarSlet
  3. Nu har jag kört igång dagens blogg igen! Gå in och skriv * jag är med * skulle va kul om du va med!http://annsoh.blogg.se/2013/april/dagens-blogg-15-avslutad-anmal-dig-igen-2.html#comment

    SvarSlet
  4. Nice choice! :-D
    Glæder mig til at se dem sammen med kjolen!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Ved godt det ikke helt var det vi kiggede på, men ja :3 <3

      Slet
    2. Det var da noget i den stil :-) <3

      Sort - tjek
      Nitter - tjek
      En ikke alt for syg form for hæl - tjek
      Råt look - tjek

      Slet
    3. Det er selvfølgelig rigtig nok :) <3 Tror virkelig vores søgen gav mig en lidt bedre idé om, hvad jeg vill have :D

      Slet
  5. Jeg er vild med skoene! Især nitterne :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Ja, de er lige prikken over i'et!

      Slet
  6. Omfg de er røv fede!! :-)
    demeurezforts.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, tak! Er glad for du kan lide dem :)

      Slet
  7. Hvor er de fine og de ser også super behagelige ud!

    Knus!

    SvarSlet
  8. Efter at have været inde på de rigtig fede og dejlige blog op til flere gange og hvert gang er blevet positivt overrasket, har jeg nu besluttet mig for at blive fast læser! Glæder mig til en masse nyt:)

    Knus Mia - miaekholm.blogspot.dk<3

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh, tusind tak! Håber jeg lever op til forventningerne :D

      Slet
  9. Wow, har virkelig forelsket mig i de sko, de er så lækre!<3

    SvarSlet
  10. De er rigtig flotte og det er også lidt anderledes end at have hvide sko på:)

    www.dearblog.bloggersdelight.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! Ja, det er det. Der er også større chance for, at jeg kan bruge disse senere :)

      Slet
  11. Wow de er flotte! hvilket mærke er det? :-)

    SvarSlet