20.04.2013

Glæde i luften

Hej mine dejlige læsere!

Endelig er der tid til blogning! Hold da op, hvor har jeg savnet det. Det er en helt fantastisk følelse nu at skrive til jer igen. Der er på en måde sket så meget siden sidst jeg skrev. Praktikugen er nu overstået, hvilket helt føles som en frihed. Jeg er jo kommet ret sent hjem alle dagene, og hver dag skulle jeg noget bagefter, som gjorde, at jeg ikke havde tid til blogning. I torsdags holdt min farmor 80 års fødselsdag, hvor jeg var hyret som fotograf. Det var meget sjovt, fordi jeg blev tbunget til at overvinde mine grænser og tage billeder af folk, jeg ikke kender, og samtidig var det også en sjov mulighed for at fotografere noget andet end det, jeg er vant til. I skal nok få lidt billeder derfra senere.

Tidligere i dag var vi i Ringsted, hvor min farmor og farfar bor på et hyggeligt bed&breakfast nær Rungsted havn. Vi gik ned til havnen og nød solen, mens min søster fik årets første gammeldags. Er det sommeren, der er på vej?



Lige nu sidder jeg i sengen og nyder livet. Mit hår er fugtigt og blødt efter en omgang hårkur, og min hud dufter af kirsebærblomster. Min far og jeg har lige været ude at løbe, og jeg må sige, at det er en af de dejligste løbeture jeg nogensinde har været på. Det gik godt fra starten, jeg fik det ikke dårligt. og foråret viste sig tydeligt nede ved søen. Vi løb gennem skoven, hvor skovbunden allerede er begyndt at blive grøn. Solen varmede dejligt, og det var alt i alt en fantastisk tur.

Jeg håber I nyder jeres lørdag lige så meget som jeg gør.

xoxo Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar