18.03.2013

18-03-2013

Hej!

Jeg ved godt, at jeg har sagt dette mange gange før, men at jeg aldrig har holdt det. Men jeg nedprioriterer bloggen. Jeg elsker bloggen, jeg er ekstremt stolt over, hvor langt jeg er nået og jeg kunne aldrig finde på at stoppe! Men basket og skolen betyder nu alligevel mere. De næste dage (og også i ferien) får I nogle planlagte indlæg, så bloggen bliver ikke så 'live', men jeg tror I overlever. Der kommer flere billeder fra Australien og selvfølgelig også de sidste billeder af mine modeller, haha.



Men I skal vide, at jeg har massere af idéer til blogningen, men de kan første blive en realitet, når tiden er til det. Desuden er vi også tæt på en lille overraskelse til jer fantastiske læsere. En lille overraskelse. Jeg mangler stadig at få styr på de sidste detaljer, men kan jeg ikke få det på plads hurtigt nok, må vi jo gå igang før. Jeg tror nok I har gættet, hvad der skal ske. Men det er ligegyldigt - det bliver fedt alligevel.
I aften er der kamp i Roskilde med U18-holdet, i morgen kirke og træning og onsdag venindehygge. Menmen, jeg har da indlæg parat til jer.

xoxo Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar