19.03.2013

19-03-2013

Hej!

Jeg ved godt jeg er super kreativ med de overskrifter der. 
I dag er en helt okay tirsdag. Min lærer er syg, så vi fik to lektioner tidligere fri. Træning er aflyst, fordi hallen er lukket, men vi overvejer at styrketræne i stedet. Jeg vil dog ikke love noget, men det ville jo ikke være dårligt at få rørt sig alligevel.

Siden jeg kom hjem hjem, har jeg arbejdet på planlagte indlæg om Australien, så jeg håber I kan lide dem. Jeg synes i hvert fald det er sjovt. Nu må jeg så bare tage mig sammen og få lavet de fremlæggelser, der skal laves. Jeg skal fremlægge alene om en velgørenhedsorganisation i morgen i engelsk, og på fredag står den på tysk igen. Men lige nu nyder jeg bare livet!


Er jeg den eneste, der bare ikke kan tage de der billeder af maden ovenfra? Jeg kan simpelthen ikke få den rigtige vinkel!

Desuden fik jeg en dejlig nyhed i går! Hvis alt går efter planen, skal bøjlen af allerede i maj! Desværre ser det ud som om, at den ikke kommer af før konfirmationen. Men vi prøver at ringe til dem, bare for at spørge, om det ikke kan rykkes. Det ville jo være lækkert.

xoxo Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar