17.03.2013

Behind the Scenes: Kangaroo Island

Hej!

Som jeg fortalte jer for et par uger siden, fik jeg overført alle billederne fra Australien fra min fars kamera. Forskellen på disse billeder og de billeder jeg har taget er, at dem min far har taget i høj grad handler om mennesker, mens mine sætter fokus på naturen, dyr og detaljer. Det er virkelig sjovt, selv for mig, at gense turen fra en andens synspunkt. Derfor laver jeg en ny serie her på bloggen, der kommer til at hedde Behind the Scenes, som viser turen fra en ny vinkel, end jeg tidligere har vist jer. Jeg håber I kommer til at nyde det lige så meget som mig.



Her er vi i Parndana Wildlife Park. Se indlægget her.








På disse billeder er vi på den syd-vestlige del af øen. Her finder man blandt andet Remarkable Rocks og Snake Lagoon. I mit indlæg om denne dag står der ikke meget om Snake Lagoon, da jeg ikke selv tog særlig mange billeder dér. Det gjorde min far heldigvis! Alle børnene stod ude i vandet, hvor der skulle være såkaldte 'freak waves'. Det må jeg nok sige der også var! Bølgerne slog ind fra højre og venstre, der var enorm strøm, når bølgerne slog ind, og næsten endnu hårdere strøm, når vandet trak ud igen (se billede 4).
Se hele indlægget her.

Jeg kommer helt i godt humør af at se alle disse billeder igen, og jeg bliver kun mere sikker i min sag om, at jeg skal tilbage dertil.

xoxo Mille.

4 kommentarer:

  1. jeg kan godt lide at han har taget billeder, hvor i står med jeres kameraer :-D

    http://blogbythilde.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er det nemlig!:D Synes det er sjovt at se det hele fra den anden side ;-) tak :D

      Slet
  2. Ååårh, det første billede hahhaa

    http://pernillefriis.blogg.se/

    SvarSlet