26.02.2013

Forår i luften?

Hej!

Som lovet i går får I et par billeder. Billederne er på ingen måde perfekte, på ingen måde fantastisk redigeret eller noget, men det er forår, og det er hvad jeg har brug for! Det var en sand fornøjelse at tage billederne. Drømmekameraet i hånden, solen i øjnene, duften af påskeliljer, jamen det kunne jo næsten ikke være bedre.






Jeg prøvede mig lidt frem med blænden, prøvede at kreere en bokeh-effekt og en starburst-effekt. Første gang starburst faktisk er lykkedes mig, haha! Nyd jeres tirsdag.

xoxo Mille.

2 kommentarer:

  1. Du behøver altså ikke undskylde så meget på dine billeder. Hvis du er glad for dem er det dét, som tæller. Hvis folk ser nogle "fejl" så kan de da bare glo væk igen - det er jo din blog :D

    Det sidste billede er super lækkert! Elsker farverne du har givet det og så er jeg stor fan starburst effekter~

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du sød! Det har du jo ret i.. Tak :-)
      Tak! Og tak igen, hihi. Var lidt i tvivl om det var det rigtige at gøre.
      Det er en dejlig og spændende effekt!:-D

      Slet