27.02.2013

Nu går det fremad

Hej!

I dag er en skøn, skøn dag. Da jeg cyklede i skole begyndte solen lige så stille at kæmpe sig frem, mens rimen dækkede alle buske og træer, men blev lyst spøgelsesagtigt smukt op af den milde morgensol. Fuglene kvidrede og luften var mild. Virkelig en dejlig start på dagen. Det bliver så endnu bedre når man kommer hjem og ser, at solen endelig har vundet kampen, og nu står skarpt på en helt blå himmel. Selvfølgelig skulle det udnyttes, så hurtigt frem med kamera og stativ. Jeg stod udenfor i over et kvarter med korte ærmer og nød bare solen, og jeg frøs slet ikke. Der duftede ligefrem af forår! Så lad os håbe vi ikke bliver snydt denne gang!






Både et par normale og et par lidt mere specielle selvportrætter, haha!
Marie måtte desværre aflyse vores Vampire Diaries-eftermiddag endnu en gang, da hun og hendes dramahold snart skal opføre deres Alice i Eventyrland-forestilling. Det er selvfølgelig fair nok. I stedet bliver det til en løbetur.
I morgen får I desuden mine gaver at se! "Mangler" stadig et par fra nogle veninder, men det gør ikke så meget.

xoxo Mille.

6 kommentarer:

  1. Søde billeder, det er så rart med lidt solskin ;)
    - behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Ja, det er det i den grad :-D

      Slet
  2. Du tager virkelig gode billeder<3 Og ja det er sååå dejlig med lidt solskin :) Håber det varer ved:)
    Jeg har en giveaway kørende på min blog, hvor du kan vinde caviar pearls fra Ciate, smut ind på min blog og deltag hvis du har lyst :)
    Http://ceciliesdraebye.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! Helt igennem fantastisk!

      Slet
  3. Det er virkelig fantastisk med alt den sol for tiden! Og du har ret - det hjælper meget på kulden :D Jeg går heller ikke og fryser for tiden, det er herligt!
    Men ret vildt at der stadig er sne hos dig :O Det er (heldigvis, haha) flere uger siden sneen smeltede her!

    Og billedet hvor du smider håret bagud er fantastisk. Elsker den slags billeder :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jo lækkert! Det gør det nemlig - det er fedt at kunne cykle/gå uden at være ved at dø af kulde.
      Ja! Det er meget specielt! Der er 'varmt' (så meget der nu kan være i februar) og solen skinner hele dagen, men sneen vil ikke gå væk.. Heldige dig!

      Tusind tak! Elsker også den slags billeder, så jeg prøver så godt jeg kan selv!:)

      Slet