16.01.2013

Svar på spørgsmålsrunde

Hej!


Eftersom min flotte (hrm) video ikke ville virke, må I få svarene i et indlæg. Here we go!

Hvad er det bedste og værste ved at blogge?
Det bedste må nok være, at man kan dele sine tanker, man kan udtrykke sig og man kan vise sit kunst. Om det så er ens skriveegenskaber, tegnetalent, eller fotoentusiasme. Jeg elsker, at jeg kan vise mine billeder, og jeg elsker at I kommenterer og jeg får respons på mit arbejde. Det er fantastisk.
Det værste er nok ens bloggerhjerte, haha. Jeg får det dårligt hvis jeg ikke skriver en dag. Jeg føler, at jeg er forpligtiget til at skrive. Det er ikke fedt, især ikke hvis man på ingen måde har tid, skolen var hård, og man har været i et skænderi med forældrene.

Hvad glæder du dig mest til, når du skal til Australien? :-)
Det jeg glædede mig allermest til, var at komme væk. Skolen var virkelig hård inden jeg tog afsted, og lektierne tyngede bare, vejret blev værre og ja. At komme ned til varmen, hvor man i tre uger ikke skulle tænke på skole var virkelig det jeg så mest frem til.


Hvornår begyndte du at blogge? Og hvorfor?
Jeg kan ikke helt præcist huske, hvornår jeg begyndte af blogge. Måske da jeg var 10 eller 11. Jeg var i hvert fald 12, så meget ved jeg.
Jeg begyndte med at blogge, fordi Cille gjorde det. Mainstream, haha, men altså. Cille bloggede, og jeg blev mere interesseret i det og til sidst begyndte jeg så selv. I slutningen af 2011 oprettede Cille og jeg så denne blog. Min første blog hed cdn.blogg.no.

Beskriv dig selv med 3 ord.
Genert. Perfektionistisk. Bange.
Jeg ville ønske, at jeg var mere udadvendt.
Jeg er perfektionist. Det er ikke så godt, for mine ting bliver aldrig så perfekte som jeg vil have dem til at være.
Jeg er bange. Jeg er bange for at lave fejl, jeg er bange for fremtiden, jeg er bare meget nervøs hvad sådan noget angår.


Hvor gammel er du?
Jeg er 14, jeg fylder 15 til februar.

Har du et arbejde?
Nej. Ikke sådan rigtigt, desværre. Jeg tager billeder for familien og bliver nogle gange betalt for fx at tage billeder af en lejlighed, der skal sælges. Jeg er dommer i basketball. Jeg tjener 100kr for hvert stævne jeg dømmer. 'Desværre' bliver disse penge udstedt i gavekort til Sportsmate. Men jeg sparer op til en ny bold.

Har du nogen søskende?
En bettesøster <3


Hvilke blogs er dine yndlings?
Der er jo så mange, altså.
Cecilie, Sofie, Zarsu, Line Frost og mange mange mange mange flere. Men jeg synes I burde smutte forbi dem her i hvert fald.

Er du vild med nogle blogs som har under 200 læsere? Hvis ja, hvilke??
Som nævnt ovenover, Line, og ærligtalt ved jeg ikke med Zarsu, hvor mange followers hun har. Men ja. De fleste jeg følger har over 200 læsere, og de fleste kun lige over :-)

Sommer eller vinter?
Sommersommersommersommersommersommersommer! Savner solen og varmen. Og ja, sneen kan godt være flot og sådan, men jeg foretrækker varmen.



Hvilken sang er din yndlings fortiden?
Jeg ved det simpelthen ikke.. Jeg elsker musik generelt og ligenu kan jeg ikke vælge én sang, der er bedre end alle andre. Det er så mange gode jo.

Hvad ønsker du dig til jul?
Jeg vidste jo, at jeg ikke fik julegaver af mine forældre. Men af bedsteforældrene ønskede jeg mig tilskud til kameraet.

Bedste minde?
Der er jo så mange, altså. Jeg kan slet ikke vælge!
Alle dagene sammen med Cille, og da vi var på Fanø. Da vi vandt bronze i Lemvig. Alle somrene med Mia, og da vi gik i Sønderho-dragter. Alle vores skiture, og ikke mindst sidste år, da vi stod på snowboard. Turen til USA/Canada i 2010 (desværre intet billede) og sidst men ikke mindst Aussie.


Yndlingssodavand?Cola eller faxe kondi! Eller fanta exotic.. jeg elsker sodavand.

3 ting du ikke kan leve uden?Mobil, computer, kamera. Blev disse ting taget fra mig for altid, ville jeg dø.

Hvad er din livret?Susheeh

billede fra oplevelsesgaver.dk
Hvor mange timer om ugen træner du??Det er jo et meget godt spørgsmål. Det ved jeg ikke. Træner ca. tre gange om ugen af halvanden time, dertil lægges ca. to gange styrketræning af en time, dertil kan der lægges kamp til i weekenden og nu er jeg også begyndt at løbe to-tre gange om ugen. Så det er forskelligt.

Hvor mange besøgende har din blog cirka dagligt??
Dagligt.. jo.. før nytår var det ca. 20 om dagen i gennemsnit. Men her efter jul er det blusset op! Havde 77 i sidste uge, og i gennemsnit ligger vi på 40-50, så jeg er super glad! Håber jeg kan holde dette, når Australienturen ikke længere fylder indlæg.. det tror jeg desværre ikke, men keep visiting!<3


Det var spørgsmålene for denne gang! Det har været super sjovt! Og jeg er virkelig blevet positivt overrasket over alle de spørgsmål, der dumpede ind. Jeg var virkelig bange for, at der slet ikke ville komme nogle spørgsmål overhoved, så jeg er glad, hihi.

xoxo Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar