15.01.2013

Nytårsforsætter - updated

Hej.

Meget er sket på meget kort tid. Derfor bliver jeg helt afgjort nødt til at ændre mine nytårsforsætter!
Se det første indlæg her.

 ♥ Udforske Photoshop
Et mål jeg satte mig i slutningen af sidste år, men ikke rigtig fik gjort. Jeg vil virkelig gerne blive bedre, og en god måde at blive det på er at prøve. Det skal i hvert fald udforskes, nu jeg har fået CS2! ♥ Bruge kameraet mere
Sidste år lå det lidt for meget bare og pyntede. Lige da jeg købte 1000D'et blev det brugt stortset hver dag. Det vil jeg gerne igen. Især nu, hvor min 'selection' af objektiver bliver større og større.


 ♥ Sige mere i timerne
Mine standpunktskarakterer var meget fine, med undtagelse af de mundtlige. Hvis jeg bare sige lidt mere i timerne, kan jeg lynhurtigt få hævet alle mine mundtlige karakterer! Jeg synes allerede, at jeg er godt igang med at opfylde dette mål. Nu skal det bare holde resten af året.

 ♥ Styrketræne mindst 1 gang om ugen
Det lyder sikkert ikke af meget, når andre folks mål er "styrketræne 5 gange om ugen". Men personligt hader jeg styrketræning, så det at komme igang er en stor ting for mig. Heldigvis styrketræner vi med holdet en gang om ugen, men hvis det er aflyst, skal jeg selv gøre det her hjemme! Det er mit mål.



Have flot hud
Jeg har meget uren hud, og jeg er ikke særlig sød ved den. Det skal være slut i år! Det plager mig hele tiden, og jeg gider det ikke! 2013 bliver året, hvor jeg har flot hud.

Løbe hver anden dag
Jeg vil prøve at løbe mandag, torsdag og lørdag. 




Keep updated! I morgen kommer svarene på spørgsmålsrunden! Desværre ikke på film, men det er nok ikke så dårlig endda.


xoxo Mille.

- ingen af billederne er mine.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar