08.01.2013

Spikes

Hej!

Jeg kan sige jer en ting om Australien. Det er godt nok dyrt! Jeg kunne næsten ikke finde en souvenir til under 15$! Og når dollaren er 6 kr værd, bliver det lidt dyrt i længden. Menmen. En dag i Sydney tog vi på et kæmpe marked! Jeg har aldrig set et marked så stort. Man kunne nærmest ikke finde vej derinde. Da vi egentlig skulle videre, fortalte Bulle og min mor mig, at de havde fundet en butik, de tænkte jeg nok kunne lide. Så vi hastede tilbage, og ganske rigtigt fandt jeg to ting jeg gerne ville have - og til en overkommelig pris! Et trøje og et par shorts til hver 20$. Jeg ved ikke hvornår I får shortsene at se, men her får i trøjen.






Den fremhæver mine brune arme, så det er jo ikke helt dårligt! Håber bare min farve varer længe, men det tror jeg ikke.
Dette var desuden første gang jeg fik brugt fjernbetjeningen! Desværre fandt jeg først nu (da jeg lige søgte lidt på min fjernbetjening) ud af, hvordan man fik den til 2sek selvudløser og ikke til at tage billeder med det samme.

Jeg vil også lige sige tusind tak for alle kommentarerne i de to sidste indlæg! I er simpelthen de bedste læsere!

xoxo Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar