17.11.2012

Alt kan ske

Hej.

Blogger nu fra min sofa og glor på katten, der har stjålet min seng.
Har lige været i bad efter en fin kamp, hvor jeg desuden scorede 9 point, så det er jo godt. Den anden kamp er desvære aflyst. I aften skal vi besøge nogle venner. Jeg overvejer at medbringe kameraet.

Men nu til noget mere seriøst, der virkelig rystede mig.

Natten til fredag blev der begået et mord. 100m fra skolen. I Virum. En ung kvinde blev stukket ned i sin have. Vejen mod skolen har været spærret og er først lige lukket op igen. Politiet går rundt med deres hunde og leder efter spor. I Virum.
For ikke særlig lang tid siden snakkede jeg med min far om hvor dejlig og rolig Virum er. Her sker næsten aldrig noget. Ingen skyderier og (normalt) heller ingen knivstikkerier. Og så sker det her, meget meget tæt på. Så kom jeg til at tænke på, at det jo kunne have været mig. Eller, nok ikke, da der nok er en forbindelse mellem morder og offer, men alligevel. Jeg kunne være cyklet hjem fra træning og pludselig bliver jaget og stukket ned. En kvinde har ligget og forblødt ikke langt fra hvor jeg sidder lige nu.
Jeg er ikke bange for at blive stukket ned, det er ikke det. Men tanken om at det er sket her er skræmmende. Jeg sender mine tanker til kvindens pårørende, børn. mand og venner.

xoxo Mille.

4 kommentarer:

  1. Rigtig flot at du scorede 9 point. Fin blog :)

    Jeg har gang i en give-away. Kig forbi
    minelakahrimanovic.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Du skriver eller ringer bare hvis du har brug for at snakke <3

    SvarSlet