16.11.2012

TGIW

Thank God it's weekend!

Det er fantastisk at komme hjem kl. 12 en fredag! Så er weekenden i hvert fald skudt igang. Vi var i Mungo Park (et teater) og se stykket, der hedder Opsang. En opsang til de unge og deres forældre. Stykket handler om de syv dødssynder, der hver bliver fortolket gennem historie. Syv børn, syv historier, syv døssynder. Det er super godt! Det rammer unge, det er sjovt og godt sat op, men vækker samtidig massere af tanker.

Men men! Nu er det weekend, og det bliver noget af en basketweekend!  I dag skal jeg træne, i morgen bliver det til hele to kampe og søndag skal der dømmes og spilles. Det har jeg helt sikkert allerede fortalt jer, men nu fik I den igen! Nu får I lige et par photoboothbilleder, hehe.




Lækker (men nok ikke særlig sund) frokost. To ristede brød med Miracle Whip (en slags dressing), kylling og tomater, og så lige lidt mere julede snacks, hihi.

Har de seneste dage været rigtig meget sammen med både Asse og Marie. Rart at være venner med Marie igen, egentlig. Vi har haft vores problemer de sidste år. På onsdag skal Asse og jeg hjem til Marie til kakao og Vampire Diaries. Jeg ved godt, at jeg ikke har skrevet så meget om mine veninder det seneste lange stykke tid, så jeg lyder sikkert vild asocial, haha.

Ellers er der i dag kun 30 dage til vi skal af sted! Det er simpelthen så vildt! Glæder mig glæder mig glæder miiiig!

God weekend!

xoxo Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar