18.11.2012

Baskeeeet

Hej!

Håber I har en god weekend!
Det går i hvert fald super for mig indtil videre. Er kommet hjem efter at have dømt i 5 timer, siden kl. 9 i morges. De første to kampe dømte jeg med et par drenge fra et hold over mig og det gik fint. Men de skulle så spille kamp selv midt i det hele, og så står lille Camilla tilbage alene og skal dømme. Det er svært. Man kan jo umuligt se det hele. Men alle var super søde! Ingen råbte af mig, folk accepterede mine valg og da jeg kom ud, blev jeg budt gratis kage og juice. Så det var en fin oplevelse.



Så har jeg simpelthen også lige tegnet en lille tegning til jer! hihi. Uden tegnebræt, så den er bare super flot! Menmen, den viser mig, der fløjter fejl.

Nå. Om et par timer skal jeg selv spille. Det er mod Amager, så vi skal spille hårdt og koncentreret. Vi skrives nok i morgen!

xoxo Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar