08.10.2012

Vigtig nyhed

Hej fantastiske læsere.

Det jeg vil sige nu, kommer nok til at koste mig nogle læsere senere hen og det giver mig nok ikke særlig mange nye.
En god blogger lægger hele sit liv ind på bloggen, en god blogger blogger hver dag og en god blogger vil gøre alt for gode indlæg hver dag. Lad mig sige, at jeg ikke er en af dem.
Jeg elsker at blogge! Det er fantastisk, og jeg aner ikke hvad jeg skulle gøre uden bloggen! Jeg har ind til videre, gennem mine tre blogger-år, gjort alt jeg kunne for at få et indlæg næsten hver dag. Den holder altså ikke længere. Jeg elsker jer og jeg elsker bloggen, men jeg træner mere end nogensinde før, jeg har flere lektier og afleveringer for end nogensinde før og jeg er begyndt at spille to kampe hver weekend. Jeg har simpelt hen ikke tid. Jeg skulle have afleveret en avisartikel i dag, som jeg ikke har lavet - men heldigvis fik lov til at aflevere i morgen -, jeg har en skriftlig opgave for til på onsdag, jeg har en engelsk avisartikel for til på torsdag, og lige nogle smålektier jeg skal nå inden ferien. Og efter ferien regner det igen ned med afleveringer. Det er rigtig hårdt også at få klemt blogning ind. Jeg følger stresset, virkelig stresset.

Jeg har så meget at fortælle jer, og det vil jeg også! Men det kan først blive når jeg får tid. Og det ved jeg simpelthen ikke hvornår jeg gør.

Så søde søde læsere. Jeg vil blogge når jeg kan. Men I skal ikke længere forvente blogindlæg fra mig hver dag. I kan følge mig fast over gfc eller bloglovin så I får en besked, hver gang jeg har blogget, så I ikke kommer skuffet ind på bloggen, bare for at se det indlæg I læse i sidste uge. Bare som et eksempel, altså. Jeg håber så ufattelig meget, at I stadig vil følge med, men jeg kan ikke klare at blogge hver dag. Jeg håber I kan relatere til det, ikke i så høj grad dog, men nok til at I forstår.

Tak. Jeg elsker jer.

xoxo Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar