11.10.2012

So much to tell and so little time

Hej!

Endelig
 fandt jeg tid til at blogge! Åh hvor har jeg savnet det!
Der er så mange ting jeg kan/vil/skal fortælle! Har købt en masse nye ting, men dem får I nok først at se efter ferien, da jeg slet ikke kan love blogning i ferien. Er først hos Mia, derefter hos min mormor og morfar og til sidst Fanø (hvor vi jo ikke har internet).. mener da det er i den rækkefølge.

Til mit forsvar for den dårlige blogning vil jeg sige, at de seneste 3 dage har jeg virkelig ikke lavet andet end afleveringer, afleveringer, afleveringer. Men det er gået godt, har fået meget fine karakterer for de to jeg har fået tilbage.

Menmenmen, jeg kan vise jer to af mine ting!




Min earcuff og mit armbånd. Begge fra ebay til ingen penge. Har også nogle andre ting, men enten er de ikke helt færdige, eller også kan jeg først vise jer dem, når jeg er færdig med mit lille projekt.

Om en time skal jeg til japansk, hvor der først er to timers undervisning og derefter filmaften med sushi. Senere er der en.. 'rock-gudstjeneste' i Virum Kirke om vrede, så kommer ikke til styrke i dag. Men mine forældre har lovet mig, at der er et styrketræningscenter oppe hos min mormor og morfar, så kommer (forhåbentlig..) ikke til at gå glip af noget.

Nå, men håber I har nydt lidt blogning igen! Elsker jer!

xoxo Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar