06.10.2012

Saturday ~

Hej!

Her for tiden orker jeg ingen ting. Eller, faktisk orker jeg en helt masse, men så tænker jeg på mine lektier, og så bliver jeg nedtrykt og ender med at lave ingenting. Typisk mig, desværre.

Men min lørdag har nu været meget hyggelig. Startede ud med 6 timers dommerkursus. Nu er jeg faktisk dommer! Ret fedt alligevel. Det var super spændende, og lederen på kurset er en super god coach/dommer. Faktisk var han min træner mit andet år til basket, så jeg kender ham og han kender mig, så det var ret rare omgivelser.
Kurset bestod i først det teoretiske, med regler osv, derefter skulle vi dømme nogle kampe vi selv spillede, to og to.
I starten var man meget nervøs for at dømme, men efter kort tid var det super fedt og sjovt.

Ida fra mit hold og jeg dannede et font par, så vi har planer om at melde os som dommere til nogle kampe senere på året, så det bliver fedt! Faktisk kan vi dømme helt op til U14! Dvs. 99'erne, som vi spillede sammen med sidste år, men tror vi holder os til U8, U10 og måskeee U12. - tallet er aldersklassen, hvis nogle skulle være i tvivl :-)

Nu sidder vi hos nogle venner og hører Gangnam Style mens vi er ret asociale, men vi hygger os. Lærte desuden at at stå på skateboard (næsten), da vi gik tur med deres hvalp.

Vi skrives (måske!) i morgen.

xoxo Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar