05.10.2012

Status - fredag i oktober

Hej!

Efter et par meget korte tysktimer, meget korte fysik/kemi-timer og et par meeeeget lange samfundsfagstimer kom jeg hjem i en time, eller sådan. Derefter er det tur til Nørreport for at prøve kjole! Faktisk var det ved en 16-tiden, men altså, planlagte indlæg, i ved. Det skal jeg nok skrive om senere - håber jeg. Derefter en træning og så hjem til fredagshygge.

Japansk i går gik fint nok, vi fik repeteret katakana i begynderklassen og så kom vi til ret avanceret grammatik i videregående. Uha. Vil I se mine noter (ca.)? Sikkert ikke, men her får I dem alligevel.


Ret avanceret, faktisk. Ej, undskyld.

I morgen er der dommerkursus! Glæder mig vildt vildt meget! Det bliver super spændende! Søndag er der loppemarked og kamp, så weekenden er ret proppet, men vil klart prøve at få blogget!
Ellers har jeg modtaget et par ting fra ebay, som I også skal se når jeg får alt helt op at køre. Så det bliver spændende!

xoxo Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar