24.10.2012

In the woods



Først lige et par billeder fra min svampetur på Fanø. Har jo en svamperaport for, så skulle ud i det fri for at finde nogle svampe, som jeg så skulle identificere..Kunne nu godt leve uden..

Ellers har de seneste fage faktisk været meget interessante.. Kort efter dette indlæg vil jeg tage til Lyngby, sådan set kun for at hente noget på biblioteket, og efter der har jeg ikke helt fundet ud af mine planer. Skal jeg lave videre på mit projekt, eller vise jer mine nye vinterjakke? I får begge ting at se på et eller andet tidspunkt, så det haster ikke som sådan.
Men i dag er det min mors fødselsdag. Af mig og min søster fik hun en iPhone holder til når man løber, plus jeg skrev et kort med en tegning af katten. Men i går mente hun åbenbart, at hun ville købe en gave til sig selv, eller noget, så hun kom ganske simpelt hjem med en MacBook. Jamen dog. Det er jo ikke helt dårligt, alligevel.




Det eneste (first world) problem er jo bare, at når jeg får min Mac i konfirmationsgave (det er aftalt, hihi), hvem skal så have den nye Air? Min lillesøster, selvfølgelig. Suk. Men okay.
Desværre har Air'en ikke cd-drive, så kan ikke downloade mit photoshop på den, så tror nu alligevel at Bulle får den brugt mest.. Nå, men må snart til at ud ad døren!

xoxo Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar