23.10.2012

The Dogs

Hej!

Var jo forskellige steder henne i ferien, bla. hos min mormor og morfar. I har sikkert hørt om det, men de har jo to dejlige ridgebacks. Den ene gammel og kær. den anden ung og frisk. Mine forældre er ikke helt vilde med den lille (der er større end den store, men det bliver de altså kaldt), men jeg er fuldkommen forelsket i ham! Han er så dejlig, blød og venlig. Han kan godt finde på at springe op (hvis han strækker sig helt ud er han lige så høj som mig med mine 1,70, hehe.) og han løber væk og skræmmer livet at folk, men han mener intet ondt, slet ikke. Han er på ingen måde ond, bare uopdragen.




Jeg ville holde et lille shoot at vufferne. Havde set et 'trick' i et digital photo-blad om at tage billederne oppefra med en lille godbid på objektivet af kameraet. Man får nogle super fine resultater. Tommelfingerreglen er jo, at man altid skal være nede i dyrets egen højde, men hvis man bevidst gør noget andet, kan det også blive gode resultater. Dog blev mine billeder ret slørrede, men det siger vi ikke til nogen.

Hundene er ret forskellige i deres udtryk. Altså, den store ser ret bedrøvet ud, ofte med rynker i panden og ørene hængende - også selvom han faktisk er en meget glad hund. Den lille, derimod kan smile. Han ser på én og trækker mundvigene opad i et rigtigt smil <3 Det er simpelthen så sødt så sødt. Haha.

Har I et dyr? Og har det nogle sjove vaner eller ting den gør?

xoxo Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar