26.10.2012

Minus

Hej!

Undskyld for stilheden i går, men I kender vel efterhånden mit dagsskema. Ikke helt let, må jeg sige.
Men jeg har jo lovet jer at vise jer min jakke.




Aner ikke hvad der er sket for kvaliteten.. den er forfærdelig. Uha.

Hvad synes I? Mærket er Minus og prisen kan jeg ikke huske præcist, men omkring de 1200kr. Købte den i efterårsferien i Salling i Aalborg. Er blever ret glad for den, og kan ret godt lide dens asymmetriske snit med den skæve lynlås og pelsen er bare så blød, haha.

Dejligt med weekend! Men skal snart igang med svampeopgaven.
Faktisk er jeg lige blevet sat til at være dommer på søndag! Skal selv spille kamp, men efter det er der et U10-stævne, som jeg skal dømme! Er vildt nervøs, men det bliver vel sjovt nok.. Men er meget spændt!

Hav en god weekend!

xoxo Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar