21.08.2012

GENKI 2012 - Søndag

Søndagens outfit var klart mit yndlings - også selvom det faktisk ikke er mit som sådan.

Dagens outfit:


Jeg elsker det! Og de røde linser var bare prikken over i'et! Det gik fantastisk med dem, ingen problemer. Det skal gøres igen!

Søndag var nok mest en hyggedag. Vi gik rundt, så Cosplay Catwalk, Closing Ceremony og Once upon a Genki, som var super sjovt. Det var noget med en vært og nogle random mennesker, der sammen skulle danne en historie. Vi gik igen i dag på Maid Café og denne gang fik jeg en vanilla-cake. Frokost var McDonalds, og jeg forkælede/ødelagde mig selv med en McFlurry. For 22 kr fik jeg en halv McFlurry, der højst burde have kostet 15. Tak søde McDonalds-medarbejder, der mente, at jeg kun fortjente en halv is. Tak.

Vejret var siiindsygt varmt! Og det gjorde det ikke bedre med wig, halstørklæde og handsker. Dagen var jo kort, så ved halv seks-tiden blev vi kørt hjem.

1: Hinata/Thea med Yaoi-spankbat. 2: Random person med kamera. 3: Alice-plushie <3 4: Det smukke Alice-kostume! 5: Vanilla-cake. 6: Alice-plushie og Ulkiora-plushie. 7: Hinata/Thea på Maid Café.

Generelt en fatastisk weekend! Glæder mig allerede vildt til næste år!

Dagen i dag er gået med først noget dansk, som gik meget let, derefter tysk, som også var meget let. Vi fik splinternye bøger i tysk! Det er vildt fedt med nogle bøger, der ikke falder fra hinanden bare man rører ved dem. Vi må jo nu gerne gå hjem i frikvartererne, så jeg tog hjem, lavede mad og tog til gymnastik ved søen. Dog fik jeg spist lidt for tæt på, så fik mega sidesting da vi skulle løbe. Vi løb "kun" 2,5 km, men det var så med bakker (bla. Killer-bakken ved søen. Har jeg fortalt om den?). Jeg var ikke en af de første, men jeg var klart i den hurtigste halvdel. Ellers er der træning om et par timer..

Nu skal der bare skrives tysk ind.

xoxo Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar