22.08.2012

Afslapningsdag

Hej!

Hvis nogle har opdaget det (det forventer jeg dog ikke I har, haha), har jeg gjort bloggen bredere. Det vil også sige større billeder (ca 60px, som faktisk er okay meget). Håber I kan lide det.

I dag har ikke været noget specielt. Noget engelsk, matematik/fysik/geografi agtigt og dansk. Vi skal på Bakken på mandag med klassen, nogle eksperimenter og sådan i fysik/biologi/geografi.
Ellers er jeg bare kommet hjem og har slappet af siden.

I dag er der intet at blogge om, men ville lige give lyd. Har desværre mistet mange sidevisninger i løbet af weekenden, så dem skal vi lige have tilbage!;-) 


Bare lige et hurtigt billede af parasollen. Jeg aner ikke hvorfor, men jeg fik virkelig lyst til at tage billeder af den. Jeg er sær, jeg ved det, haha.

xoxo Mille.

1 kommentar: