11.05.2012

CPH

Heeeeey!

Kæææft en fed tur til København!
Vi fik gået, jamen over 5 km (tror vi) uden at lægge mærke til det på en måde, haha. Det var simpelt hen så sjovt, haha! Lukas og Oliver, som Asse og jeg gik sammen med på Østerbro, fik os til at grine hele tiden. De legede vist noget med en historielærer, eller sådan. De kom hele tiden med dumme kommentarer, der simpelt hen var så fantastiske. Bla fandt de der, hvor kronprins Frederik ligger begravet og det er et sted i midten af Nyboder og Chrisian d. 4 fik de også fundet og jaja.

Før turen havde jeg omkring.. 270 billeder på mobilen? Jeg tror vi er oppe på en 350 stykker nu, heh. De fleste er dog af monumenter, som statuer og.. Ja, primært statuer. Der er også nogle få film af drengens 'programmer' og billeder af Asse og mig. Mange af Asse, hehe.
Som sagt gik vi omkring Østerbro, bla. Rosenborg, Nyboder, Skt. Annæ Plads (den skal I nok se billeder af, haha!!), Langelinje, Frihedsmuseet og Gefion Springvandet.

Nå, jeg ved ikke om jeg kan blogge når vi kommer frem til min mormor og morfar, men nu er vi på vej i bilen, så for en sikkerheds skyld vil jeg sige, at der nok ikke bliver blogget i weekenden...

xoxo Mille

Det store byggerod er, hvad de kalder Skt. Annæ Plads, haha!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar