12.05.2012

Her oppe i nord

Hej..

Her er hyggeligt heroppe. Fik øvet lidt med den store hvalp. Han er efterhånden større end den gamle.. Haha. Vil gerne vise jer billeder af dem, men jeg kan ikke rigtigt lige nu.. Vi får gæster om et par timer, men det er ikke derfor. Jeg er blevet pænt forkølet. Altså, virkelig haha. Har ligget i sengen storset hele dagen undtagen i morges, hvor jeg fik morgenmad og gik i bad. Ellers ligger jeg skiftevis i sofaen og i sengen. Lige nu er det så sofaen efter et halvhjertet forsøg på at lave matematikaflevering, men har simpelthen for ondt til at kunne koncentrere mig. Har mega ondt i hovedet og halsen og jeg har stoppet næse, som desuden også gør ondt.. Åh ja.

Ville bare lige fortælle, at vi er nået sikkert frem, hehe <3

xoxo Mille

Ingen kommentarer:

Send en kommentar