03.03.2012

Jeg fandt ud af

Hvorfor jeg blogger.

Jeg har jo haft nogle blog-frie perioder. Så jeg ved hvad jeg taler om. Jeg blogger fordi jeg vil ud med noget. Jeg blogger fordi jeg vil vise mine billeder, fortælle om mit liv, videregive mine tanker. Det er ikke for at få tusind kommentarer, en milliard faste læsere, osv.
Ikke misforstå mig! At få en kommentar betyder simpelt hen så meget, og jeg vil da gerne indrømme at jeg altid tjekker hvor mange faste læsere der er. Men primært blogger jeg fordi jeg vil fortælle eller vise. Hvis jeg aldrig fik kommentarer, ikke havde nogle faste læsere ville jeg stadig blogge, men neavuet ville være klart lavere, min blogning ville være forfærdelig. Så faste læsere og kommentarer betyder virkelig noget.

Jeg undskylder over at I skal høre på det her, men lige pludselig kom det bare til mig.. Sorry.

xoxo Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar