03.03.2012

Baskethygge

Hej!

I hørte jo fra mig da jeg sad på skolen inden træning.
Nå, men jeg kom op, trænede (det var ikke hårdt, først skulle vi i alt score 200 venstrehåndslayups, så skulle vi score 160 inden for 10 minutter, men når man havde scoret 10 skulle man gå ud, men da vi (rigtig mange gange..) glemte at tælle alle skud med, så vi var nået til '140' men alle var gået ud, skulle vi gøre det igen og igen, nå, men så skulle vi vist skyde med en makker, 100 skud hver, så straffe (hvor størstedelen scorede 6 eller derover. Det plejer vi ikke, haha) og så skulle vi en af gangen skyde straffe mens alle de andre stod på midten, så når man scorede skulle man juble helt vildt, og det skulle de andre også. Det var jeg meget hyggeligt, haha.

Nå, undskyld den lange forklaring! Men efter træning gik vi alle i bad på skolen, og gik så hjem til mig, hvor Jens allerede var kommet. Så var der lækker frokost, og så skulle vi alle sidde i stuen og se en kamp igennem min far havde filmet. Jeg skulle så stoppe filmen når Jens og Viktor sagde til, og sådan.

Derefter gik vi ud og spillede i haven, hvilket var skide hyggeligt! Vi spillede bom, og der blev råbt, skreget og jublet. Hyggeeeeee ♥


Billederne er ens, det nederste er bare i sort-hvid.

xoxo Mille.

6 kommentarer:

  1. har i ikke fået rykket op, eller i så fald, ny sofa? :D<3

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo, sådan begge dele, tror jeg <3 godt set :-D

      Slet
    2. Mente rykket rundt!! haha. ikke sådan 'har i ikke fået ryddet op??' som om jeres hus var totalt rodet. Men hvor fedt! Kan ærlig talt ikke huske hvornår jeg sidst har været hos dig, så der kan jo være sket meget

      Slet
    3. Haha! Det havde jeg slet ikke opdaget ;-) nej, det er også noget tid siden vi har været her ...

      Slet
  2. Svar
    1. Jah <3 men det er bare sådan lidt mærkeligt at Jens og Viktor har været hjemme hos mig xD

      Slet