04.03.2012

Grib dagen

Jeg ved godt det er et fantastisk billede og fantastisk redigeret, haha. (det kaldes ironi)

Men i hvert fald, er det det jeg vil gøre i dag (ikke det med ironien, men at gribe dagen..). Der er kamp her senere mod Hørsholm. Bum hvor vil jeg vinde. Det ville være awesome at vinde bare én kamp efter nytår. (efter nytår bliver man delt ind i mesterrække A og B. A skal spille om Sjællandsmesterskaberne, og B spiller ikke rigtig om noget. De spiller bare. Vi er 6 hold i A, og vi kom lige med nød og næppe med. Så man kan vel sige at vi er de dårligste af de 6 hold. Dog er vi på top 10 i Danmark ;-) - det er jo ikke dårligt.)

Jeg håber jeg kan få tid til at blogge om mine nye ting senere i dag. Meeen skal nok først lige have morgenmad og blive klar til dagen, haha.

xoxo Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar