03.01.2014

2013 - højdepunkter første halvår

Hej!

Det klassiske højdepunkter fra 2013-indlæg er nu sat i gang. Jeg elsker denne form for indlæg, for personligt synes jeg, at det er sjovt at kigge tilbage på året, der er gået. 2013 har været et sjovt, spændende, slemt, hårdt og inspirerende år for mig. Det er noget at en blanding, kan man vist godt sige.

I Januar var vi stadig i Australien. Kun et par dage i det nye år, men det er alligevel en stor del af min opfattelse af 2013.


Cille og jeg havde et photoshoot ved søen. Et af mine første, så det var virkelig spændende.


Jeg blev 15, hvor jeg holdt en hyggeaften for basket holdet. Det var virkelig en god oplevelse! Udover det fik jeg mit 50mm objektiv, som stort set har siddet fast på mit kamera siden. Uden det ved jeg ikke, hvordan mine billeder ville have set ud i dag.


Jeg havde konfirmation. En fantastisk fest, masser gæster, god mad, dejlig gaver. Alt man kunne ønske sig. Det var også her jeg fik min elskede macbook pro.


Senere købte jeg et (brugt) makroobjektiv. Jeg har faktisk ikke fået det brugt så meget, men det er virkelig lækkert. Objektivet er perfekt, uden brugsspor, kom i original kasse osv, og jeg sparede 1000 kr på at købe det brugt. Det er sådan set helt i orden for mig.


Endnu et objektiv blev købt, også dette brugt. Mit Tokina vidvinkelobjektiv, som jeg fik brugt flittigt i Norge. Siden da har jeg ikke brugt det specielt meget, kun en smule i Rom, men det er nu rart at have.


Tro det eller lad være, denne ting fortjener også at komme på højdepunkterne for i år. Da jeg købte The 2nd Law albummet fra Muse. Siden den kom ind i hjemmet har vi næsten ikke hørt andet.



Dette var oplevelserne for første halve år. Inspireret af Cille deler jeg indlægget op i to, hvor anden del vil komme i morgen. Der er utrolig mange dejlige minder fra i år, og det er først nu, det begynder at blive virkelig spændende :-)

xoxo Mille.

2 kommentarer:

  1. Dejligt indlæg! Er det 50 mm objektivet , du bruger til dine Instagram billeder? :-)

    fash-grapher.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :) Ja, det er det. Altid, haha!

      Slet