04.01.2014

2013 - højdepunkter andet halvår

Her en fortsættelse på indlægget fra i går.

Da det endelig blev sommerferie skete der en udvikling i min fotointeresse. Jeg opdagede golden hour. Siden da har jeg været forelsket.


Vi tog til Norge. Dette skulle (overraskende nok) vise sig at blive en af de fedeste ferier nogensinde.


Og en af grundene til det, var Sofie. I Norge mødte jeg Sofie Sund, som i fire år har været et af mine allerstørste idoler, hvis man kan sige det sådan. Jeg kan huske da jeg fandt hendes blog for første gang, og med det samme blev forelsket i hendes billeder. Senere begyndte hun på selvportrætter, og da jeg mødte hende, fik hun virkelig inspireret mig til selv at tage sådanne billeder. Jeg kan huske, at jeg sagde til hende: "Jeg er virkelig dårlig til det her. Men jeg lover, at næste gang vi mødes, har jeg øvet mig!"


Dagen efter drog min familie og jeg til koncert. Virkelig også en af de bedste oplevelser nogensinde! Jeg har siden koncerten været så vild med Muse, som jeg aldrig havde troet, at jeg kunne. Jeg er fast opsat på at se dem igen, og næste gang uden familie, der først vil ankomme en halv time før koncertstart.


Jeg begyndte at tage selvportrætter, og de første var virkelig ikke noget at råbe hurra for. Men man må vel starte et sted :-)


Jeg fik succes på instagram, hvor jeg i 2013 både rundede 1000, 2000 og 3000 followers. Udover det fik jeg stiftet en masse bekendtskaber med fantastiske mennesker, som virkelig gør min hverdag bedre. Jeg har lavet collabs med en masse folk, og tilmed få lavet tegninger.


Jeg fik farvet håret lilla. Jeg har virkelig ikke fortrudt det!


Vi tog til Rom i efterårsferien. Dejlig dejlig ferie, med lækker mad, fede oplevelser, shopping, lækker mad, løbeture om morgenen, lækker mad og en masse billeder.


Jeg begyndte at skyde i RAW. På trods af måneder med langsom computer, er det klart det værd!


Jeg fik genopfrisket farven i håret. Mellem jul og nytår tog jeg til Lemvig med holdet, hvor vi vandt b-finalen. Virkelig ærgerligt overhoved at ryge i b-rækken, men så er det også kun det eneste rigtige at vinde.


Camilla er stoneface.

Men det var så 2013 i højdepunkter. Jeg håber 2014 kan blive lige så godt, hvis ikke bedre.

xoxo Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar