18.12.2013

Julen lige om hjørnet

Hej!

Vi mangler stadig sne her i Danmark. Når nu Egypten får de kolde, hvide flager dalende, er det så ikke kun retfærdigt, at vi her i Danmark også får dem? Vi kan jo stadig nå det inden jul, så jeg krydser fingre. Jeg har stort set klaret alle gaverne, så det er jo virkelig rart at have styr på det i god tid (for en gangs skyld). Mine egne gaveønsker er dog ikke specielt kreative. En ekstern harddisc, fordi min computer er fem fulde minutter om at starte op, et par lette håndvægte og Muse - live at Rome Olympic Stadium CD/DVD. Muse har desuden skuffet mig ved at udtale, at der ikke bliver specielt mange koncerter i 2014, så det er jo ærgerligt.


I aften er der basketafslutning i klubben. Fællesspisning og senere spiller herrerne kamp. Det skal nok blive hyggeligt. Jeg ærger mig dog over ikke at have dyrket motion igen i dag, men okay. Det skal nok komme igen i januar.

xoxo Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar