21.12.2013

Endelig juleferie

Hej!

Så stod den endelig på juleferie for mit vedkommede. Vi startede i klassen halv ti, hvor vi spiste julebag og spillede banko. Derefter var det ned i salen og se et julestykke, som lærerne havde støbt sammen. Faktisk rigtig godt i år. Men nu er jeg hjemme, har fået pakket gaver ind, fået taget et par indendørsbilleder og er klar til at holde jul. Jeg fik farvet håret i går, så mine spidser har nu en mørklilla farve, som sådan set er ret fed. Frisøren sagde, at denne farve ville holde længe, så det håber jeg på! Jeg håber dog, at farven bliver lidt lysere efter vask, men ligemeget hvad er det rart at have fine spidser igen, og ikke en udvasket lyserød farve.




Her er tre lidt kedelige og ligegyldige billeder af en busk. Jeg skal lige redigere de nye billeder, men jeg tror, at jeg vil poste dem i et planlagt indlæg i morgen.

xoxo Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar