08.12.2013

Julekonfekt

Hej!

En uundgåelig tradition her i julen må være julebag og konfekt. Julebag har vi faktisk ikke nået endnu, men konfekten kom på bordet i går. Det er sjovt at se udviklingen; da man var lille, handlede det om at lave de største klumper af marcipan og nougat, mens det nu er lidt finere og ensformigt. Sådan er det i hvert fald for mig, haha. Jeg er ikke speciel fan af marcipan i store mængder, så mine konfektkreationer er primært små og dyppet i chokolade. Men min søster er altid i sit kreative hjørne på denne tid af året.



Det bliver til små snemænd, hjerter og katte. Så fint!
Ellers er det jo snart mandag igen, og det ser ikke ud som om, at jeg får nogle timer aflyst i løbet ar ugen, så det er bare lige på og hårdt.

xoxo Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar